Tuesday 10 April 2012

Assalamualaikum.

haacccccciumm. okay FEVER -.-
Aku biarkan blog aku kosong seketika . Aku malas menaip . Malas . again. MALAS !
Dugaan datang bertalu talu. Aku banyak menangis sebab aku bukan orang yang keras. Aku benci nangis depan orang. Tapi mata nih degillllll -.- urgh


FIRST.
Excident. hahaha lawak lah kan ? Member aku gelak melampau bila dengar insiden tuh. Mereka anggap aku Minah Wemmpitzz, macam mana boleh excident ? padahal langgar bonggol jeee ?
Imagine betapa malunya aku ketika tu ?

1: jatuh depan sekolah.
2: budak sekolah lalu (ex pun ada)
3: kain terselak
4: gear kemek.

ya Allah. ketika tuh memang bernasib baik sebab pertolongan ayah kepada kawan aku, Norziela Ismon.
yess thanks to her father ! Cuma Allah jee yang boleh balas kebaikan mereka satu Family :')


SECOND.
Friendship. ini nampak disgusting bila bergaduh disebabkan lelaki. Hanya kerana lelaki.
maaf. ini kau yang mulakan. aku boleh berdiam. tapi dendam marah semua tetap takboleh padam.
why ? dalam banyak masalah kenapa dia perlu MenJarakkan hubungan aku dengan Boyf.
But now. kami masih kawan. Alhamdulillah. susah nak maafkan kau. hmmm


THIRD.
Relationship. erghh sangat benci untuk katakan ini.
' MALAS LAH BERCINTA ZAMAN SEKOLAH NII. MACAM SAKAI -_-" '
* at Twitter after i tweet "okay awak banyak awek" *

Aku dah penat mempertahankan hubungan yang hampir setahun. makin lama makin pudar. Aku tahu.
He's always busy with his study and me also.
Dalam banyak hari, tapi harini dia bagi aku banyak sangat tekanan jiwa. Kata kata dia tadi. hmmm salah aku ke ?
dan soalan itu aku bawa ke bilik darjah kemudian ke tempat kerja. Fokus aku hilang.
Why sayang ? Dengar cerita hujung minggu nih kau balik sini. Semoga selamat sampai .
Apa yang aku agak sekarang ialah kau akan ulang kisah silam.
Betul lah tuh apa yang kau cakap 'BERCINTA ZAMAN SEKOLAH MACAM SAKAI'

-____________________________________________-


FOURTH.
Work. semua orang tahu aku kerja Part-time dekat McDonalds Restaurant.
dan hampir lah semua orang tak suka mengenainya termasuklah A.
btw aku dah kena gantung kerja seminggu. So, what happen is aku banyak ponteng kerja kan ?
"nak sangat cuti kan  amek lah 'cuti seminggu' nih" - Manager.

huhh no income. no Keluar. okayy sedih.


Dugaan yang mengajar aku supaya sedar Aku cuma manusia Kerdil, maka itu jangan Jahil
Astaghfirullah !