Wednesday 25 April 2012

Happy ~

Assalamualaikum.


Now mata masih segar walaupun jam dah menunjukkan jam 12.30 padahal esok sekolah.
Mungkin terlalu banyak beban menyesakkan. URGH. Finally , he doing again what he do before.
                                  *tinggalkan aku gantung tak bertali*


Taktahu celah mana salah aku sebenarnya.
curang [ X ]
suka marah [ / ]
setia [ / ]
gedik [ - ]
tak memahami [ ~ ]
mendesak [ ? ]

Kay before this aku pernah bergaduh dengan dia . Hampir teruk juga dan sebab aku jugak. Tapi dia masih Okay okay jaaa dengan aku takda lah sampai dia Fuck gilaa dekat aku kan.
Tapi yang nih lainnn lah !
Disebabkan nonsense nih masuk FB aku then Block FB dia. broke my relay. ugh
memang tak paham. Apalah masalah orang tuh sebenarnya.
I thought Dia yang Block aku. tapi apa reason dia kan ? Last sekali dapat tahu bukan dia sebab terus Call dia lepas insiden tuh. kalau betul lah dia kan :/  Tapi mungkin cara aku tanya dia semua agak mendesak. Dan diaa mula rasa aku Anoyyin ?

Akhir Allah bukak mata hati aku.
ahah ! rupanya kawan aku sendiri ? why she did like that ?
Dia selalu cerita dia taksuka bebenar padaa my Boyf, katanya dia tuh sombong bajet handsome ?
urg ? cepatnya Judge orang wehhh.
dah lah block FB adik dia sekali. macam tak pecaya :O
And until now kawan aku tu tak pernah cuba untuk mngaku :/ Habis siapa ?


Disebabkan insiden Block mngeBlock macam haram Jadah.
Hubungan aku retak sedikit demi sedikit. Dia hanya mendiamkan diri dan menganggap aku salah .
itu sebab aku tanya. CELAH MANA SALAH AKU TUH !
no replying. lalala ~

haritu Dia dah Block aku. HAH ! FINALLY ! what kind of he ?
benci sangat dah dekat aku. semua pasal aku dia Delete. oh myy.
Tapi Aku masih Follow twitter dia. and I found this :-


kenapa lahhhhh 

then semalam aku cuba untuk tegur dia. As a friend :/



then no replying. betul betul buat aku bengang. Dan aku Give up.
Bye.