Tuesday 27 December 2011

cinta lama.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
aku gelak sepuaspuasnya bila Lelaki tinggalkan aku mentahmentah.
macam status aku dekat Muka Buku.
'JADILAH PEREMPUAN TANPA TANGISAN KERANA LELAKI'

padahal perli diri sendiri
taktahan kenapa perlu Lelaki tuh bagitahu last minit 
bahawa beliau tak ada rasa sayang pun dekat kita, sumpah itu alasan yang sangat bodoh.
bayangkan aku dengan Lelaki tuh dah berapa bulan ?
Lelaki tuh tak habishabis cari kesalahan aku . kononnya aku tak kontact dea. FCUK ?

k now aku dah lepaskan kau. Muhd Hafizi .
thanks. sekurangkurangnye kau pena buat aku senyum macam nih :))
kalau kau terjumpa atau terserempak aku. jangan tegur aku.
cuma doakan aku cepat lupakan kau. kayy ? :')


Dalam kesedihan aku.
Lelaki 'lama' datang kembali dalam hidup aku.
dea dah lama lenyap dalam hidup aku. tapi sekarang dia datang hidup aku
untuk menjadi seorang kawan. ALHAMDULILLAH.

macam yang mak aku cakap. perempuan takboleh berkawan dengan lelaki.
HAHA. aku still takpaham kenapa perlu macam tuh. tapi aku dah paham.
sebab aku dah makin sayang Lelaki 'lama' nih sejak dia teman aku masa sunyiiiiii . bluerkk
haha. aku taknak terluka lagi.
tapi aku serahkan pada takdir. aku nak berkawan dengan kau
Sampai Mati :)

tarikh anniversary dekat atas ^ sekali tuh tarikh kitorang yang aku sambung
kalau dea tak tinggalkan aku dulu :P
kbaii .
jangan mati perasaan ini di tengah jalan :')

 muhammad alif bin mustapa .