Monday 9 January 2012

assalamualaikum.

hi awak. Assalamualaikum .
dah lama tak update blog, sebab saya tahu awak tak nak tengok pun blog buruk nih -____-

Haritu aku. erkk kembali bahasa kasar. haritu aku date. hahaha date. macam takpecaya jee aini nih ade yang nak. Ehh hello ? bangla pun pandang gua okay ?? -.-  HAHAHAHA lawak lah tuh. kayyy. Back to the story. 
Aku date bersama 'Lelaki lama'. Gelaklah beramai ramai. 

Rasa macam mimpi. sebab aku takpena Keluar jauh dengan dia. eheh -.- Hmm banyak benda malang datang. Duit dia hilang. tertinggal train. blahblahblah. Mungkin sebab aku :( 

Tak sangka lelaki yang aku sangka JAHAT sebab pernah tinggalkan aku sebenarnya dia tiadak seteruk mana. Cuma aku yang over terlampau ikut perasaan. ecehhhhh :P 

Dia pimpin tangan aku sepanjang perjalanan ke KL-KLANG-PUCHONG. uhuuk. kenapa macam tuh ?? aku sendiri pun taktahu. tibatiba Heartbeat <3 dan aku terharu :') dan terpikir juga aku kenapa dia datang kembali dalam hidup aku? kenapa ? Dia tak jawab :(

Tapi aku bersyukur kau sudi datang kembali :')




lastword : biar aku tahan rasa sakit menunggu kau. sebab aku tahu ada kebahagiaan disebalik keperitan ini :) tolong jangan siakan airmata yang aku korbankan . ilapchiuuu

rantai yang aku buat dengan dia :P kboiii