Thursday 26 January 2012

takda tajuk.

Baru kelmarin aku jumpa dia. Tapi rasa bayang dia ada dekat sisi aku. Bila aku toleh. Ohh jiran sebelah. Aku dah jarang tengok enfon sebab aku tahu dia takkan txt or watever. Sebab dia manada fon :/  Alahaai aku dah parah. Aku bukan apa, aku taknak jadi macam dulu. Macam ibu hilang anak.

me: Comel tak saya ?
him: tak . lalalala ~
me: -______-

semasa melintas dekat B.BINTANG. dia pimpin tangan aku.

him: kalau saya tinggalkan awak dekat sini macam mana ?
me: (terdiam) kalau awak nak tinggalkan saya lebih baik buat sekarang. saya taknak kecewa lagi.
him: kenapa plak ?
me: nak lupakan awak perlukan 2 3 4 bulan. itupun kalau boleh.
him: (terdiam)
me: awak nak tinggalkan saya ke ? (lepaskan pegangan tangan)
him: aaaaaaaaaaaaaa
me: (dalam hati) mamat nih :'(
him: tak akan lah ! (buat muka toye)
me: (tarik tangan dan pimpin dia kembali) #dalam hati (dah agak dah :3)

kita keluar 8 jam. Tapi macam 8minit tau tak ? -.- okayy aku decided aku nak bagi dia phone yang aku pakai nih. Dengan itu ada lah yang boleh wish 'good nite sayangg' nanti :)  hehe

me: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
him: (senyum)
me: opps. err gedik tak saya ?
him: gedik .
me: hah? err saya gedik dengan awak jeea okayy ! :/
him : ( :3 )

semalam malam pula aku lepak dengan hakim, amalyna, shah, lya. Hm okay semua berpasangan. aku usha dorang dekad depan Dataran Merdeka tuh. manalah alip nih :/ (dalam hati) kenapa senang sangat aku rindu dekat dia sekarang nih ha ? dulu aku tabah. dia jauh mana pun. aku masih boleh senyum kerang busuk :)
tadi masa onl MukaBuku:-

me: rindu mata awak -oo-
him: okayy :D rindu awak juga :3
me: hehe esok saya ensed saya dekat awak . so senang lah nak kontxt nanti :)
him: ehh. takpayahh ngada ngada. nanti tak rindu lah :(
me: knp ? awak taknak txt saya ke ? bosan ?
him: pernah saya cakap saya bosan dengan awak ? tak kan ?
me: rase sunyi je awak takda. sape nak paham saya kan.
him: saya tak bosan lah dengan awak. jangan pikir bukanbukan kayyy :)
me: hmm bagi saya semangat bole ?
him: saya sayang awak  <3 :)
me: hehehe itu yang saya nak dengar :P
him: potong lidah tuh . tahu lah :P


offline.
hmm dah start rindu dea lagi. kbaiiii