Monday 27 February 2012

Kojeeee -,-

Assalamualaikum.

K. aku baru bailk kojeee. Tau penat ? Tak tahu ? Nanti kau tahu.
Dan buat masa sekarang. Aku tak tepikir nak mandi. Sedikit pun tak. Wangi kan ? Tau dahhh -..-
Dah 5 hari tidur umah kawan aku, Amira. Lari dari kenyataan. haha takda lah.
Aku teman sebab nenek dia takda rumah. alololo siann miraa :)

BTW. tadi ada satu last customer aku. Negro pulak tuh.
semua crew ada dekat belakang borakborak. Mentangmentang manager takda.
Negro tuh datang :-

me : Hi, welcome to Mcdonalds. Having here sir ?
Paktam : Err yess. I want Spicy chicken mcdeluxe set large.
me : okay. How about ur drink sir ?
Paktam : kayy. give me Sprite, Aini Kirana. *sambil tengok nametag aku*
me : *senyum bangga orang tau nama aku* Okay the total is RM12.40 sir :3
Paktam : err btw. can get ur num :)
me : *aik. naik lemak negro nih* sorry sir. Dun have :)

still bagi senyuman. sebab servis customer amat penting dekat tempat aku. konon -.-

Paktam still tak mengaku kalah. macam macam dia nak. FB, TWITTER. Saje nak lengahkan aku.
last sekali, aku lari ke bilik manager. hihi :'>
Manager aku gelak sakan, sebab dia tahu bukan negro tuh sorang yang penah nak TRY aku.
kahkahkah.
lawak ah -____________-

kayy. selamat malam. semoga mimpi indah :')

#MAM <3