Sunday 4 March 2012

You the one.

Assalamualaikum.


Selamat malam. Esok exam dan aku takbuat sebarang ulangkaji. Sentuh buku pun tidok -.- Omaigot. Apa nak jadi dengan aku. Baru semalam aku tekad nak BACA BUKU harini. Siap sediakan buku atas meja supaya senang aku nak cari lepas balik keje. Tapi rancangan tu tak berhasil habis. Buku rujukan aku tinggalkan mentahmentah. Then aku dengar MP3 sambil baca Majalah YEZZ! -_______-
Tolonglah jangan ikut cara aku. haha




BTW. Tadi stalker feshbuk kawan aku. Amboih dah hot sekarang sampai tak Hingat aku, tau dah :) Kawan macam nih yang kita sepatutnya pijak tepi Pavi bak kata kawan aku. adehh. Bukan nak menghukum dan menilai orang sesuka hati. Sebab aku ni bukan perfect sangat. Adalah macam iras Nikita Willy sikit. *Baldi ada sebelah situ*
Bayangkanlah. Dia cari kita betul betul susah. Then bila senang, aku dekat sebelah dia pun taktego -.- Penah rasa ? Haha sabar nduk. Malas aku nak mention sesape. Takda guna. 



next week. Cuti sebulan kan ? HAHA yeayyy 


Percaya cuti sebulan ? Try lah. Esoknya anda akan dapat surat amaran. Bajet amaran lah. Haha. 


Selamat malam dan pagi. Kbaii.