Thursday 15 March 2012

Assalamuailaikum.
ahhhh ingat lagi post sebelum nih ?

http://ainikirana.blogspot.com/2012/03/tadi.html

*klik*


tadi aku balik kerja. Dia txt aku. Aku terus kol dia. tak sedap hati sesangat, sama macam semalam.
then aku buat macam biasa. tanak dia tahu yang aku kecewa gillaaa dengan sikap dia.

okay. tibatiba jee dia gelakkan aku. apa nihhhh -_____-
akhirnya dia mengaku salah, dia cakap BERGURAU jeee pasal semalam.
BERGURAU kau bilang ? aku hampir hilang nyawa tau.
plss lah. aku dah delete semua tentang dia sebab dia kataa dia cuma anggap aku KAWAN, urgh. tak sangka.

then. sekarang aku onl feshbuk. dia hanta relationship dekat aku :D
Sumpah aku terlopong o.O

setahu aku. dia bukan jenis orang yang menjaja hubungan dekat orang lain. bukan setakat relay. gambar pun lagilahhhhh.

aku taksangka. k siasia jaaa airmata semalam. sebab aku kena tipu mentah mentah dengan budak nih.
aku ulang lagi sekali, aku kena tipu.


               AKU KENA TIPU -____-

thanks sayang. kau selalu buat aku bahagia. tapi bahagia yang nih aku betulbetul tak sangka. thanks :*


 sempat jumpa kau walaupun 10 minit :/