Wednesday 14 March 2012

tadi

tadi dia suruh aku onl. aku tak tahu apa yang dia nak sampaikan. Ya Allah. macam penting sangat je. Aku cepat cepat start enjin moto. aku pegi Cyber Cafe yang aku selalu singgah.

start IM semua. memang tak lepas semua kerinduan aku masa jumpa dia dekad Mid valley. berlaku dengan pantas. sekali imbas. okay baii.

aku tunggu apa yang dia nak cakap sebenarnyaaaaaa.
then.

dia suruh aku jujur bout feel aku dengan dia. semacam pelik.
aku paksa paksa dia. akhirnya. dia kata. dia cuma anggap aku kawan.
oh my. bulu roma aku naik masa taip post nih. haha

aku cuba kuatkan hati untuk baca setiap rangkai kata yang dia bagi.
okay.  memang syok sendiri. aku mintak maaf. aku tak sedar aku terlalu ikit perasaan. aku anggap dia suka aku macam dulu. ternyata jauh panggang dari api. Malunya aku.

betullah apa yang kawan aku cakap. 'belum tentu dia sayang kau'
 aku abaikan. sebab aku urghh. sudahlah.

lastword : kuatkan hati. buka mata . berpijak pada dunia yang nyata :D