Thursday 28 June 2012

CRUSHHH :O

Assalamualaikum.


weeks yang penuh padat ketat macam seluar renang adik aku.
hm k takda kena mengena.

Alhamdulillah bersyukur ke hadirat Ilahi bila ada orang meminati kita dalam diam.
besar kan kebesaran DIA ? kerana....
ciptaanNYA ini sekarang sedang diperhatikan oleh seseorang
err entah. Taktahu sape dia :3 kata orang Twitter #crush lah.

rasa terlopongggggg bila ada hamba Allah ni mengaku dia menyukai aku dalam gelap.
adehhh lainn macam je kan ? siapa lah yang malang menyukai aku tuh. haha
cuba tengok muka aku nih. siapa nak angkat tangan \(^O^)/






HAHAHA kan ? tapi nama pun manusia . Takdapat lari dari rasa suka. ehemmm
suka atau pun cinta. ARGHHHHH mak jangan baca nih -.-


BTW. penat sangat kerja sekarang nih. sesiapa yang taktahu aku dah berhenti
kerja MCD tuh. mehh aku nak habak mai. Now aku kerja F.O.S haha
takAda lagi kentang goreng. takAda lagi kata kata 'Hi ! selamat datang ke Mcdonalds'
Okay i misssssss that timeeeeee :'(

Tapi aku percaya apa yang aku lalui sekarang adalah ketetapanNYA. pasti ada hikmah.
PASTI !



:-*