Tuesday 12 June 2012

Dear EX ex ex ex T.T

Assalamualikum. hi guys

Tak terjenguk pun blog nih. Sebab rasanya takdak pun yang nak menengok blog kita nih. brr
Mesti korang rindu aku kannn :3 ngaku jelewwww

Seriously rindu zaman kanakkanak dulu. HAHA zaman tak matang nangis mintak duit mak
ahhhhh macam macam.

Haritu aku kemas bilik. Dan aku jumpa balik kenangan lama semasa cinta Monyet dalam satu kotak
BRRR.



see ? banyak peminat ? KAHKAHKAHKAH T.T





yang nih masa Form2. haha




entah apa yang dia meraban



muka dia macam bapak orang kan ? padahal dia "ADIK" je :)




K. bila bahagia macam macam kita tulis. yang nih lelaki terakhir,

aku dapat tahu dia dah berpunya sekarang, siap bertudung lagi. cantik aku lukis ? :3


rasanya dia lebih bahagia sekrang. Doakan dia k :)


Dear Ex. thanks kerana pernah menjadi yang terbaik dalam hari hari yang sedih.
Kau uji aku dengan berbagai EMOSI. Dan aku suka.
Kita lalui berbagai ujian bagi mengukuhkan satu ikatan yang kita jaga .

Tapi jodoh itu Hanya di tanganNya.
aku taksalah kan takdir. Kerana ini lah yang mendewasakan aku.



TERIMAKASIH ! \(^O^)/