Thursday 26 July 2012

nice Holi Holiday at Indonesia :P

Assalamualaikum.


Hi ! dah masuk bulan puasa ni. Ada sapa sapa yang tak puasa harini ? *sorokkeropok
Last week aku dan mak holiday dekat Indon. ACTUALLY sebenanya bukan holiday lah.
Da lah pegi time sekolah berlangsung .
Maaf sebenarnya aku pegi pungg sebab kenduri awah nenek aku dekat sana
Seminggu pergi, seminggu jugak lah aku sakit dekat sana. Apa ke hal nya ?
wadduh waduhh gue masuk rumah sakit 2 kali lu tau gak ? hahh kan dah keluar slengg endon.
*tundukmalu

kayy. Tak banyak gambar, sebab aku dah cakap tadi aku sakit dekat sanaaaa. harrrr
Mintak maaf dulu lah ye entri kali panjang macam leher Zirafah. Dah mula merepek.

Sila terLopongg ye Mak jemahh.










kualiti camera. maafkan sayaaaa


comel ennn mak akuuuu :3

dalam kereta.  Mak aiiii sempitt

anak anak cucu cicit aku. heheww

adik aku yang bongsu 

ehemmm:P


Bosan duduk rumah, aku ikut adik bongsu aku nih pergi sekolah dia. See aku ke dia yang nak sekolah ni. Haha. Sekola dia sumpah lain dengan sekolah rendah aku. Haha


ikut adik aku nih belii makanan jajan. err ape entah

budak2 ni tercengang je nampak aku pegang camera 

adik aku nih tak reti senyum depan camera keeee T.T

seee  banyakk kan anak anak aku ? haha

ni lagi satu suka gilaaaa dengan camera. sumpah kelakar dorang ni

nampak aku over plak dekat belakang tu kan ? -.-

tengok PIPI diaaaaaaaa . anak buah aku.

nih rumah mak aku dekat indon. 

beliau bersama cucunya yang ke 3


Then next day. Ikut mak pergi Pasar. aku pikir pasar dia macam dekat Malaysia. Mak aiiii sempit ah. ramai orang cari rezeki dekat tepi tepi tu hahh. Bukan apa, Indonesia ni ramaiii sangat penduduk dia sampai susah nak cari rezeki. So, harap paham lah kenapa negara kita banyak org Endon sekarang. ehhemm aku sampai mana tadi ?



pasar kelang kabut

pacik nih sebok suruh aku snap gambar dia. haha

mari mari mari lelong lelong

selamat datang ke pasar gelap. haha


Singgah kejap dekat pantai. Alaaaa tak dapatt mandi punggg T.T
Serupa takpayah bawak aku pegi siniii hrrrrr *muncung



err aku kenapa tu /

ni namanya gedik yeee

ehemmmm <3

with sepupu.

adik aku ni tak reti senyum langsung ! hrrr

syok sendiri~


Hari terakhir hari kenduri arwah nenek aku. Pakcik aku kabut siap pasang kemah semua. Lagi satu kemah dia lain kan ? Malaysia ada ke ??  hehe



pasang kemahh. 

usha apa kau ?

nampak gangster dia dah keluar ?


ceh muka suci bawak bracess hohoho


comel jeee sakai ni. haha

alololo sweet couple

sembelih lembu dan kambing. ehh kambing mana ?  

ecehhchhheehhhh




Awal awal pagi mak dah kejutkan aku. Simbah air panas 1 baldi then mak gelak HAHAHAHAH.
sakai punya cerita apa yang aku cerita ni kan ? 
Mak ajak aku ziarah kubur nenek , atuk, moyang, ahhh banyak ahhhhh.







ngantuk ke makkk :P

comel gak dari tepi. hehe

ecehhh ajet suciii jee

itu diaaaaaa. comel tak ? sila gelengg

riban pinggan  mangkuk

comel kan aku. ehmmmmmmm

baju aku dgn mak sama. asal kau punya lain dikkk

baca bismillah dulu kak oi


sesi bersalam salam mcm nak ke mekah plak.

nampak tak ada camera tu ? macam LIVE plak kan.

acara baca yasin

pembahagian makanan


Seminggu jee wehh. apa dapat ? SHOPPING pun tak sempat ! ahhhhhhhh
hujung tahun ni aku nak pergi lagi ! \(^O^)/
WHOAAAAAAAAA




Hi malaysiaaaaa . im backkkk !