Saturday 28 July 2012

Birthday Present haha

Assalamualaikum








Hi ! :) Semalam aku tengok wayang dengan Amalyna saik cerita The Amazing Spiderman.
BRRRRRRR gua duk menjerit jerit dekat wayang tu. haha
sumpah best ! korang kena usha.

Harini plak tengok citer The Dark Knight Rise dengan Nadia zamri.
BRRRRRRRRRRRRR lagi best. hahaha
sumpah best ! berapa kali best pun aku tak tahu
tapi macam nih haaaa reaksi aku tadi.



betul tak tipu mak jemah



dah dah dah dah . kesimpulannya korang kena tengok semua lah !
HAHA. duk promot dekat sini mak jemah oii.

tadi tiba2 nadia bagi present aku. Agak tersentap mak jemah dekat situ.
hhaha padahal birthday aku dah jauh ke laut. Tapi dia ingat lagi nak bagi Present :-*
hehe malu lah mak.




ni isi kandungan dia.

seriously aku menangis dekat situ. Dia masih simpan gambar comel aku. ahhhaaaaaaaa :'(
sayang kau nadia :-*



niii haaa aku simpan atas meja. Bila aku balik sekolah nampak gambar aku dan kamu :)
hihi sweeeet kan aku. Eh kantoi ada makanan dekat atas meja. OHHHH AINI TAK PUASAAAA !

haha manada lahhhh .







I LOVE YOU FRENGGGGG :-*