Monday 27 August 2012

Hi raya ! \(^O^)/

Assalamualaikum.

Hi !
semalam ikut bebudak nih beraya. Actually agak serabut sikit sebab plan gerak awal
Sekali amek kau, menapak punya lamaaaaa menunggu budak lelaki sampai -___-


Rumah yang pertama - Syafri house.
tak sangka pun datang rumah dia. rumah budak hottt *duckface*
as you guys see kan, kitorang gerak satu rumah ke rumah memang lah ramai.


bila naik moto jee, orang anggap rempit -.-


my bestie ever. last last sekali tuh crushhhh :P

seee ?


maaflah aku mmg suka mengangkang.

jemahhhhhhh~

menyesal buat muka mcm tuh. kalau tak, dah boleh buat twitcon :3

pose maut :P

Then. rumah mamat, rumah izzati. Hamboihhh penuh perut jemahh. takpayah masak dah :P
tiba2 ada suggestion dari Jue, Intan,ziela . Katanya pergi IOI mall .


That its ! @MOMEYHSNN yang budak hottt tu hahar



Rumah separa terakhir - Azren house.
ahhhhh dia ni. aku lagi tak sangka jejak rumah dia. BTW mak kau masak sedap weh.
serious gua tak tipu :)





Rumah terakhir - Tarmidzi house.
yang ni lagi tak sangka jumpa dia. Budak sekolah rendah + jiran lama . ahhhhhh kiranya lama tak jumpa lah.
memang dia tak kenal aku dahh. Dulu aku gedempol. sekarang aku SLIMMMMM :)


dua orang jee bunga .

hamboihhh jueee

fikri, me and ziela. haha 


Nasib baik aku masih ada kawan macam korang . Thanks :-*
EH, lupa nak ucap, selamaat hari raya guys :)