Monday 24 September 2012

FRIENDSHIP.

Hi Assalamualaikum. cheers!


huda hayati



putri norfaraheen


nadya alias





Selalu bersama, mana ada dia disitu ada mereka. pergi tandas pun kena berteman. Sorang bukak paip sorang tolong tanggal seluar. haahaha Okay tak kelakar.

Tapi entah kenapa sekarang aku merasakan jarak diantara kita ?

btw, tadi lambat masuk sekolah. Almaklum dah seminggu tak sekolah dah taktahu jalan pergi sekolah :/
OKAY SERIOUS LAH AINI -.-

sampai jee kelas 'mana dorang ni. kelas agama ke?' aku pun siap siap bawak nota dan pen
sebab tahu ustazah cuma bincang kertas periksa TRIAL.
bila turun tangga terserempak cikgu kelas yg agak akrab
'cikgu mana dorang semua?'
'Dorang dekat kelas jade, cuma kamu tengok dekat bawah aini'
Senyum lalu berlalu. dalam hati taksabar nak satu meja dgn dorang, Gossip3x hahahaha

knock3x *bunyi pintu

'assalamualaikum'
'walaikumussalam' senyum aku dibalas dgn mesra oleh ustazah.

aku bergegas ke meja Huda yg mmg dah rancak borak dgn Putri.
dorang cuma tunjuk muka kelat.

mendatangkan 1001 pertanyaan bila dorang langsung tak layan aku
'apa aku dah buat ?' *dalam hati
dorang buat aku mcm tak wujud dekat situ walaupun aku setia melihat dorng borak.

*masa rehat*
biasanya masa mcm ni dorang tak pernah lupa ajak aku rehat sama.
tapi kali ni lain. dari pagi sampai tengah hari langsung takda kata sepatah.


Sebak menangis dalam bilik, ingat dapat selesaikan masalah. tertanya tanya apa yang
mengguris hari dorang. k give up.

Taksanggup menghadapi hari esok. haaaaaaaaaaaaaargh *menjeritdalamhati



IM GIVE UP!